Boljše kot trbušnjaki: Najlažja vaja, ki bo v dveh tednih zmanjšala vaš trebuh

Raven i čvrst trebuh bo zagotovo med nekaterimi ena od novoletnih zaobljub oziroma želja za leto 2020. In potem se bomo vprašale koliko trbušnjakov bo treba narediti, da bi to dosegle?

 

No, mi imamo za vas odlično novico, saj ni nujno, da je doseganje želenega rezultata tako grozno težko. Za vas smo našli najlažjo vajo, ki vam bo v dveh tednih zagotovila raven trebuh.
Foto: Getty Images

 

Za raven trebuh ni potrebno izvesti neskončno število trbušnjakov. Vaja, ki vam jo predstavljamo, je po mnenju fitnes strokovnjakov celo učinkovitejša od tako teških trbušnjakov. Skrivnost vaje, ki jo celo imenujejo “vakum trebuha” je v bistvu pravilno dihanje, vaja sama, pa je popolnoma enostavna. V tej vaji se s pravilnim dihanjem aktivirajo in jačajo tiste najgloblje abdominalne mišice, kar dosežete že s kontrakcijo le teh, pravi Rich Strula, osebna trenerka v britanskem centru za zdravo življenje Results, Health&Performance.

 

Če boste vajo pravilno izvajali, boste ojačali cel srednji del telesa in stabilizirali tudi ledveni predel, kar vam lahko pomaga omiliti morebitne težave v križu in izboljša držo telesa. Tehnika globokega dihanja in “izdihovanje” zraka iz trebuha, je del pilatesa in joge, lahko jo izvajate samostojno ali kot del vašega trening programa.

 

Predstavljamo vam video kjer si lahko ogledate natančno izvajanje te enostavne in lahke vaje, ki vam bo v dveh tednih pomagala zmanjšati trebuh, trdi Strula.

Foto Getty Images
Avtor/Izvor Skrivnostna.si

Odgovori

Vaš e-poštni naslov ne bo javno objavljen.