GOSTI, SIJAJNI IN MOČNEJŠI LASJE

Top 10 živil, ki bodo spodbudili rast las

Foto: Pexels
0 6,616

Z uživanjem zdravih živil, lahko zaustavite proces ispadanja las, kot tudi negujete svoje lasišče.

 

Močnejši , sijajnejši, in gostejši lasje so lahko tudi vaši.  Če ste že začeli uporabljati razne preparate ali olja, da bi spobudili rast las, ne pozabite na živila, ki so bogata z esencialnimi vitamini in minerali. Le ta vam bodo na poti do želenega rezultata pomagala.
Lasje najbolj rastejo v obdobju med 15 in 30 letom, nato pa po 40ih začne rast las pojenjati. Vzrokov za ispadanje las je lahko mnogo: stres, kajenje in neuravnotežena prehrana so samo nekateri od njih. Kako to preprečiti? Z uživanjem naštetih živil boste zaustavili proces ispadanja las, kot tudi ohranili zdravje lasišča, ter spodbuili rast las in vrnili sijaj vašim lasem.

V pomoč vam bo jedilnik bogat s sledečimi živili:

  • proteini
  • železo
  • vitamini A, C, D i E
  • B vitamini
  • omega-3 in -6 maščobne kisline
  • cink
  • selen
  • magnezij
Če sprememba prehrane ne bo prinesla želenih rezultatov, se morate posvetovati z zdravnikom. Ispadanje las ali drastične spremembe zdravja lasišča, so lahko simptom mnogih bolezni, kot je premalo aktivna ščitnica, problemi z jetri ali lupus.

1. Oreščki

Študija objavljena v Journal of Cosmetic Dermatology je pokazala, da  omega-3 in omega-6 esencijalne maščobne kislina lahko pripomorejo k zmanjšanju ispadanja las in izboljšajo rast. Delujejo kot naravni vlažilci, ki hidratizirajo kožo in lasišče, kar pripomore k sijaju las.

2. Mastna riba

Mastna riba kot je losos, haringa, tune in sardine so polne beljakovin, proteinov, vitamina D, omega/r maščobnih kislin in drugih komponent, ki pripomorejo k izboljšanju rasti las.

3. Ostrige

Ostrige so bogate z antioksidanti in cinkom, ki propomorejo k obnavljanju lasnih foliklov in tako preprečujejo ispadanje las.

4. Špinača

Špinača je dober izvor železa, kar je še posebej pomembno, saj je znano da je pomanjkanje železa najpogostejši vzrok za ispadanje las pri ženskah. Ta vrsta izgube las se imenuje kronični telogen effluvium.
Špinača je prav tako dober izvor raznih vitaminov in mineralov, vključujoč vitamin K, vitamin C, mangan, magnezij in beta karoten.

5. Jajca

Vsebujejo ključne elemente za stimulacijo rasti las. Razen tega, v njih najdemo tudi biotin, ki se priporoča kot dodatek pri ispadanju las.

6. Leča

Leča je izredno dobro živilo, saj je bogata s proteini, železom, cinkom, biotinom in vklaninami, ter tako poripomore k proizvodnji rdečih krvnih celic ki nato prenašajo kisik do kože in lasišča.

7. Sladki, rdeč krompir

Zahvaljujoč velikemu deležu vitamina B6 in beta karotena, bo to fino živilo pripomoglo pri hitrejši rasti las. Rdeč krompir je bogat izvor vitamina A, ki je pomemben za zdravje oči, njegovo špomanjkanje pa lahko pozvorča suho lasišče.

8. Rdeča paprika

Vsebuje vitamin B6, ki preprečuje izgubo las, in vsebuje večje količine železa, ki je zaslužen za boljšo prekrvavitev lasišča.

9.Grški jogurt

Grški jogurt je v kombinaciji z lanenimi semeni ideaen obrok za lepo lasišče in kožo, saj je bogat izvor kalcija.

10. Kumare

Zelene kumare vsebujejo številne antioksidante kot je vitamin C, mangan, beta karoten in mnoge flavonoide, ki so prav vsi lahko dobra pomoč pri zaščiti lasnih foliklov. Kumare so prav tako dober izvor silicija, minerala, ki se nahaja v vezivnem tkivu in potencira rast las.
Foto Pexels
Avtor/Izvor Skrivnostna.si

Odgovori

Vaš e-poštni naslov ne bo javno objavljen.