Odkrivamo dihalno tehniko s katero se boste hitro pomirili v stresnih trenutkih

Foto: Pixabay
0 5,491

V stresnih trenutkih nas zlahka lahko zajame panika. Ta občutek strahu, ki ga zelo težko nadzorujemo, spremljajo tudi različni fizični simpotmi, kot je hitro bitje srca, pomanjkanje zraka, vrtoglavica, slabost in potenje.

 

Paniko najhitreje in najlažje pomirimo z DIHANJEM. 
Saj so fiziološki simpotmi najpogosteje rezultat dejstva, da zaradi strahu enostavno pozabimo popolnoma izdihniti zrak, ki se nato zbira v zgornjem delu dihalnega sistema in nam tako onemogoča normalno dihanje.

 

Obstaja enostavna tehnika, ki vam lahko pomaga, da dihanje sami regulirate in ga tako peljete nazaj v normalo, ter se tako v stresni situaciji tudi pomirite.

 

  1. V sebi potiho štejte do pet, v počasnem ritmu in pri tem globoko vdihujte zrak.
  2.  Ko preštejete do pet, zadržite zrak in v sebi preštejte do štiri.
  3. Nato počasi skozi nos izpustite zrak in pri tem štejte do pet.
Ta preprosta dihalna tehnika vam bo koristila za pomirjanje pri napadu panike in anksioznosti, kot tudi v vseh drugi stresnih in napetih situacijah.
Foto Pixabay
Avtor/Izvor Skrivnostna.si

Odgovori

Vaš e-poštni naslov ne bo javno objavljen.