Počistite posledice prenajedanja: Pet živil, ki bodo iz vašega telesa očistile maščobe

Foto: Pixabay
0 5,737

V preteklih mesecih , ko smo se predajali prazničnemu vzdušju, smo prekomerno uživali tudi v hrani.

 

Tako so na nnaši mizi dominirala kalorična živila, velike količine mesa, sladic, in ostalih mastnih jedi s katerimi tradicionalno pretiravamo ob koncu starega in vstopu v novo leto. Da bi se soočili s posledicami prenajedanja, je v teh mesecih potrebno jedilnik obogatiti z živili, ki bodo uspešno nevtralizirala vse nabrane maščobe v telesu. V nadaljevanju vam odkrivamo katera so najboljša živila, ki so primerna za boj proti maščobam.

1. RDEČA PESA

Rdečo peso vglavnem povezujemo z zdravljanjem anemije, saj vsebuje velike količine železa. Vendar je rdeča pesa odličen zaveznik poprazničnem čiščenju telesa, saj vsebuje pigmente, ki imajo močno antioksidantno delovanje. En od njih je betain, ki še posebej ščiti naša jetra. Rdeča pesa prav tako spodbuja delovanje prebave. Najbolje je rdečo peso uporabljati svežo, saj le tako ohrani vse antioksidante in najbolje učinkuje. V sveži obliki rdečo peso lahko dodate k jutranjemu smoothiju ali pa jo s pomočjo sokovnika precediti v sok. Z dodatkom limone tako postane pravi mali kozarec zdravja. Svežo rdečo peso lahko uporabite tudi kot okusno solato.
Foto: Pixabay

2. BROKOLI

Po prazničnih oziroma velikih obrokih, naj bo na vašem jedilniku obvezno tudi brokoli. Ta zelena zelenjava prav tako vsebuje obilico koristnih hranljivih sestavin z antioksidativnim delovanjem. Brokoli je zelo nizkokalorično živilo bogato z vitamini C, A in B6 ter železom, kalcijem in magnezijem. Nove raziskave so pokazale, da brokoli preprečuje nabiranje maščob v jetrih. Možno ga je pripraviti na različne načine. Za najboljšo opcijo je brokoli najbolje enostavno blanširati in ga preliti z žlico hladno stiskanega oljčnega olja ter dodati dva stroka drobno narezanega ali stisnjenega česna.  Če pa ste ljubiteljice juhe, potem je obvezna kremna brokoli juha, ki vas bo dobro okrepila.

3. ZELJE 

Sveže zelje je fantastično dietno živilo, ki vsebuje samo 25 kalorij na 100g. Bogato je z vitamini C in E, z beta/karotenom, magnezijem in železom, ima močno protivnetno delovanje, spodbuja prebavo in čisti toksine iz jeter. Solata iz svežega zelja naj bo obvezen del vašega jedilnika. Zelje pa lahko uživate tudi v drugih oblikah, saj vam bo to edinstveno živilo pomagalo pri topljenju maščob iz telesa.

4. ŠPINAČA

Toksine v vašem telesu vam bo pomagala nevtralizirati tudi “močna” špinača. Bogata z vlakninami bo spodbudila vašo prebavo in vam pomagala pri zaprtju. Špinača je med vsemi živili ena od najmočnejših antioksidantov. Lahko jo dodate v smoothie, pripravite kot juho ali solato, ali pa na klasičen način kot prilogo k jajcu in pire krompirju.

5. ČESEN

O dobrobiti česna se že ve ve. To je eno najmočnejših živil z močnimi zdravilnimi učinki. imenujemo ga tudi naravni antibiotik zaradi svojega antibakterijskega delovanja. V česnu se nahaja skoraj sto aktivnih kemijskih sestavin, med njimi tudi veliko antioksidantov- sestavin, ki dobrodejno vplivajo na porabo in obremenitev telesnih celic. Redno uživanje česna vam lahko pomaga pri blaženju raznih zdravstvenih težav, enako pa je koristen tudi pri procesu detoksikacije. Za najboljše delovanje ga je najbolje uživati kar surovega.

-Oglasi-

Foto Pixabay
Avtor/Izvor Skrivnostna.si

Odgovori

Vaš e-poštni naslov ne bo javno objavljen.