Razkrivamo kaj vašemu telesu prinese pet minutno vsakodnevno izvajanje čarobnega PLANK-a

Foto: Pexels
0 8,107

Mogoče nimate čas za vsakodnevne daljše treninge in ste v iskanju najučinkovitejše hitre vadbe, ki vam bo pomagala ojačati trebušne mišice in izboljšati telesno držo? PLANK je za vas najboljša rešitev.

 

Plank vaje

  • Držite komolce direktno pod rameni; poravnajte gležnje v skladu s komolci
  • Povlecite trebušne mišice, stisnite zadnjico in bedra (ne pozabite dihati normalno).
  • Držite to pozo.
  • Izognite se spuščanju glave, ramen ali bokov.

 

Strokovnjaki za telesno vadbo trdijo, da je pet minut plank-a na dan idealno, ampak, da se seveda od začetnikov ne pričakuje takšen tempo. Začnite s krajšim časom in ga potem vsak dan postopoma podaljšujte za pet sekund. Saj ni potrebno že takoj na začetku držati celih pet minut.  Naredite več ponovitev.

 

TO SO SPREMEMBE, KI VAS Z REDNIM IZVAJANJEM PLANK-a ČAKAJO:

 

Bolečina v hrbtu se bo zmanjšala
Če se plank izvaja pravilno, ni nobenega razloga, da bi lahko škodil vaši hrbtenici oziroma ledvenemu delu. Plank je vaja s katero jačate mišice in pri tem hrbtenico ne obremenjujete. Redno izvajanje vaje bo prav nasprotno, zmanjšalo vaše bolečine v hrbtu (če jih imate). Če imate s hrbtom kronične težave, se je pred izvajanjem vaj doma, najbolje posvetovati z zdravnikom.

 

Trebuh postaja bolj čvrst
Plank je vaja, ki je najboljša za učvrščevanje trebušnih mišic in ne obremenjuje hrbet kot ostale vaje za lepši trebuh.

 

Boljša drža
Plank pozitivno vpliva na držo telesa, pa tudi ramena in vrat vam bodo zato zelo hvaležna.

 

Fleksibilnost 
Fleksibilnost je nekaj kar pridobimo z rednim izvajanjem vadbe. Plank vpliva na vse sklope mišic- od ramen do lopatic do ključnice in tudi tistih mišic ki jih imamo v stopalih in prstih, kar povečuje fleksibilnost telesa.

 

Jačanje mentalnih sposobnosti 
Plank vaje imajo odličen učinek na naše razpoloženje, saj se pri tej vaji aktivirajo mišice, ki pripomorejo k stresu v telesu in se tako z plankom nato tudi sprostijo. Dobra novica je, da ima zavedanje,da nam uspe zdržati vajo, pozitiven učinek na zdravljenje simpotomov tesnobe in depresije, vendar samo v primeru, da izvajanje plank-a postane vaša dnevna navada.

Foto Pexels
Avtor/Izvor Skrivnostna.si

Odgovori

Vaš e-poštni naslov ne bo javno objavljen.