Seznam za v trgovino: Kaj vse potrebujemo za 14dni samoizolacije?

Foto: Pixabay
0 6,033

Najhujše kar lahko sotrite med globalno pandemijo, je nepotrebno shranjevanje velike zaloge hrane, sanitarnih izdelkov in drugih kozmetičnih pripomočkov v vašem domu.

Razmislite- če nekaj ljudi kupi vsa razkužila, maske, zdravila, kozmetične pripomočke in hrano, kako bodo potem ostali vzdrževali osebno higieno in higieno življenskega prostora?
V časih, ko se koronavirus širi po vsem svetu, prav vsak od nas mora imeti dostop do razkužila, dobrega mila, kot tudi toaletnega papirja. Če se slušajno prav vam zgodi, da zbolite in potrebujete samoizolacijo, vam predstavljamo popis kaj boste resnično potrebovali v tem času.
Foto: Pixabay

SEZNAM ZA V TRGOVINO

GOSPODINJSKE POTREBŠČINE: 

– Sredstvo za dezinficiranje površin, kot so kljuke, pipa, daljinci za televizijo, telefoni….in ki se jih doma pogosto dotikamo koje često.
Foto: Pixabay
– Dva tekoča mila ali dva trda mila bosta dovolj za vzdrževanje redne higiene  rok. Roke si umivajte pogosto, še posebej pred jejdno in preden se dotaknete obraza.
  • Paket z 10imi rolami toaletnega papirja bo dovolj za dva tedna samoizolacije
  • Kupite tudi pasto za zobe, sredstvo za tuširanje in izdelke za čiščenje doma, če ste pri koncu vseh, ki jih že imate.
  • V domu imejte tudi škatlo paracetamola oziroma zdravil za zniževanje visoke telesne temperature, fiziološko raztopino za spiranje nosu ter razpršilo za razbolelo grlo.
  • Rezervne baterije za daljince in ostale hišne naprave.
HRANA ZA SHRAMBO:
– V shrambo spravite konzervirano hrano, kot so sardele, tuna, fižol, grah in paradižnikova mezga. Konzervirana hrana ima daljši rok uporabe in se zato lažje shranjuje. No ne pretiravajte v količinah. Cilje je imeti dovolj hrane za dva do tri tedne, ne celo leto.
– Suh fižol, leča, ajda in kvinoja ne zavzemajo veliko prostora v shrambi, imajo dolg rok trajanja in so odličen izvor beljakovin rastlinskega porekla.
  • Ne pozabite niti na ogljikove hidrate v obliki suhih testenin in riža. Ne pretiravajte- samo vi lahko ocenite koliko lahko vi in vaša družina pojeste riža in testenin v treh tednih.
–  Kilogram ovsenih kosmičev, kakšen čokolešnik ali mleti plazma keksi, ter ostali kosmiči vam bodo zagotovili dober zajterk v primeru samoizolacije.
  • V shrambo pospravite tudi en zaboj trajnega mleka ali veganskega mleka.
– Kilogram ali dva moke in kvas, če boste želeli kaj speči.
– Oreščki in semena so lahko dober izvor potrebnih maščob, kot tudi kalorij. Se pravi imejte jih pri roki, vendar z njimi ne pretiravajte.
  • Čokolada – je sploh potrebno dodati, zakaj?
SVEŽA HRANA
  • Če ne zmorete brez sira, potem kupite parmezan, ki ima daljši rok trajanja.
–    Paket jajc in nekaj navadnih jogurtov, ki imajo rok trajanja dva do tri tedne.
  • Jabolka in pomaranče so odlični izvor vitamina, in imajo daljši rok trajanja od ostalih sadežev.
– Nezrelo sadje kot so zelene banane ali avokado bi vas lahko “odrešili” v drugem tednu samoizolacije, ko si zaželite sveže hrane.
Foto: Pixabay

 

ZMRZNJENA HRANA
  • V ledenico pospravite dve do tri vrečke zmrznjene zelenjave in sadja po želji.
– Naredite nekaj malo zaloge mesa in ribe, ki jih lahko pojeste v obdobju 14dni.
– Ne pozabite na kruh. Zmrznite ga nekaj in dajte ven iz zmrzovalnika po potrebi.
Foto Pixabay
Avtor/Izvor Skrivnostna.si

Odgovori

Vaš e-poštni naslov ne bo javno objavljen.